Wybór obiektu

Wydarzenia

Pomoc

Pytania i odpowiedzi dotyczące Portalu eUsług.

 Pytanie:
Co to jest profil Użytkownika?

Odpowiedź:
Jest to wirtualne konto Użytkownika niezbędna do zakupu opłaty aktywacyjnej (Karty Klienta),  karnetów lub usług MOSiR Zielona Góra. Profil można założyć przez stronę internetową www.emosir.zgora.pl, klikając "ZAŁÓŻ KONTO" lub w Punkcie Obsługi Klienta CRS, ul. Sulechowska 41, 65 - 022 Zielona Góra. Składa się on z następujących wymaganych danych: imię, nazwisko, adres e-mail oraz numer PESEL. Po rejestracji, Użytkownik otrzymuje link aktywacyjny na podany w formularzu adres poczty elektronicznej. Kliknięcie przesłanego linku przez Użytkownika wymusza nadanie hasła dostępu do portalu e-usług. Po wpisaniu hasła Konto Klienta Indywidualnego zostaje aktywowane. Wymagana jest odpowiednia siła hasła - minimum 8 znaków, 1 duża litera, 1 cyfra lub 1 znak specjalny.

Pytanie:  
Jakie jest moje hasło? Posiadam już profil w systemie, który został założony w Punkcie Obsługi Klienta.

Odpowiedź:
Osoby posiadające już Kartę Klienta, aktywują internetowe Konta Klienta Indywidualnego w Punkcie Obsługi Klienta CRS. Podczas aktywacji są weryfikowane i uzupełniane dane klienta (w tym adres e-mail) oraz przesyłany jest link aktywacyjny na wskazany przez użytkownika adres e-mail. Kliknięcie przesłanego linku przez użytkownika wymusza nadanie hasła dostępu do Portalu e-usług. Po wpisaniu hasła konto zostaje aktywowane. Wymagana jest odpowiednia siła hasła - minimum 8 znaków, 1 duża litera, 1 cyfra lub znak specjalny.

Pytanie:  
Przy rejestracji w portalu e-usług, przypadkowo podałem zły adres e-mail i nie mogę się zarejestrować, bo nie można zarejestrować ponownie się na ten sam PESEL. Co mam w takim przypadku zrobić?
 
Odpowiedź:
Należy udać się do Punktu Obsługi Klienta CRS i poprosić o zmianę danych w profilu na właściwe.

Pytanie:  
Zarejestrowałem się przez portalu e- usług, jednak nie otrzymałem linku aktywacyjnego. Co w takim wypadku zrobić?

Odpowiedź:
Prosimy sprawdzić czy link aktywacyjny nie znajduje się w SPAMie. Jeżeli nie, system stwarza możliwość ponownego przesłania linku aktywacyjnego. Aby ponownie wysłać link należy kliknąć w guzik ZALOGUJ, a następnie "Nie otrzymałeś linka aktywacyjnego?". I postępować zgodnie z instrukcjami.
 
 
Pytanie:  
Jestem nowym Użytkownikiem, czy mogę zakupić karnet?
 
Odpowiedź:
Aby zakupić karnet należy złożyć wniosek o Kartę Klienta i zapłacić opłatę aktywacyjną. Wniosek taki można złożyć i opłacić przez portal e-usługi, klikając po zalogowaniu się zakładkę KARTA KLIENTA a następnie ZŁÓŻ WNIOSEK lub w Centrum Obsługi Klienta CRS .

Pytanie:  
Zgubiłem Kartę Klienta, co w takim przypadku zrobić?
 
Odpowiedź:
Wymiana Karty lub wydanie nowej Karty w przypadku jej zagubienia lub zniszczenia możliwa jest wyłącznie w Punkcie Obsługi Klienta CRS. Należy wówczas ponownie zapłacić opłatę aktywacyjną.
 
Proszę czekać - trwa ładowanie treści